lauantai 21. syyskuuta 2013

Löytyi! – Found!






Mitä ihmettä tuolla alimmaisessa korissa oikein on?
What on earth is there in that lowest string basket?



Näyttää olevan keskeneräisiä töitä. Enpähän tiennyt, että minulla tällainenkin kori on jossakin.
They seem to be unfinished quilts. I didn’t know I have this kind of basket somewhere.


Mitäs täällä Bershkan muovikassissa on? Vaikuttaisi vähän niin kuin….. ei voi olla totta!!!!
What is there in this plastic bag of Bershka? It appears like….. It can’t be true!!!!



Vihdoinkin löysin sen keskeneräisen peiton, jota olin tekemässä tyttärelleni, ja joka salaperäisesti katosi. Kerroin siitä täällä. Mutta  hetkinen, minähän etsin sitä erään toisen kanssa…..

At last I found that unfinished quilt I was making for my daughter. It disappeared mysteriously. I posted about it here. But hey, there was someone else with me when I tried to find it….



Hei, herätys! Löysin vihdoin sen peiton, jota etsiskelimme noin vuosi sitten. Tiedätkö sinä tästä asiasta jotakin, mitä et ole kertonut minulle?

Hey, wake up! I found the quilt we were looking for about a year ago. Do you know something about this matter you haven’t told me before?


  Ei saa lyödä, ei saa lyödä! Minä kerron kaiken.
Don’t hit me. Please, don’t hit me. I’ll tell you everything


     Minä tunnustan. 
Minä näin kun sinä laitoit sen peiton sinne koriin.
 I confess. I saw you putting that quilt into that basket.

3 kommenttia:

Minna Perälä kirjoitti...

Upea peitto! Hyvä että löytyi :-) Tykkään niin vaaleansinisestä ja punaisesta yhdessä...Misun on syytäkin olla vähän nolona - onneksi myönsi lopulta :-))

HanneLinen kirjoitti...

Tunnustihan se kovistelun jälkeen, kaikkea ei voinut kuvata eikä julkaista:)

Dolores kirjoitti...

Honesty is always the best policy.
The quilt is beautiful. Now your daughter will be surprised.
It seems that I am always wasting time looking for something that I put away in a 'safe place."